Monday, November 22, 2010

このしゅうまつ2

きんようび に ホークス モール に いきました。私はともだちと おこのみやき をたべました。とてもおいしかったです。そして、じゅうじに ハリーポッタをみました。とてもおもしろかったです。ほん がだいすきです。えいが がすきです。

どようび に ともだちと どうぶつえん にいきました。カバとライオンとさる を みました。でも、レッサーパンダは いちばんかわいいどうぶつです。 ライオンのうちはちいさかったです。 かなしいです。 ブライアンさんはさる を さわりました。それから、はな を みました。とてもきれでした。私は ともだちと しゃしん をとりました。あとで どうぶつえん、ラーメンを たべました。おいしかったです。

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

にちようび に ねました。それから、インディアンのたべものをたべました。そして、ともだちとパンテイとスタギングをみました。アニメです。とてもおもしろかったです。

しゅうまつはいそがしかったです。でも、たのしかったです。

もっとしゃしん

-------
This Weekend2

Friday I went to Hawk's Mall. Me and my friends ate okonomiyaki. It was very delicious. Then, at 10 o'clock we watched Harry Potter. It was very interesting. I love the books. But I like the movies.

Saturday, my friends and I went to the zoo. We saw a hippo, lion, and monkey. But, the lesser panda was the cutest animal. The lion's house was small. It is sad. Brian touched a monkey. Then, we saw flowers. They were very beautiful. My friends and I took pictures. After the zoo, we ate ramen. It was delicious.

Sunday I slept. Then I ate Indian food. Then my friends and I watched Panty & Stocking. It's an anime. It was very interesting.

This weekend was busy, but it was also fun.

More pictures

No comments:

Post a Comment